"In het verleden ben ik ook door ImpressiveGreenApple bemiddeld, dus dit is de tweede keer dat ik een baan via jullie heb gevonden."

Medewerker HR en administratie Bij Orchestra B.V.

Vertel eens iets over je huidige baan.

Ik ben op 1 maart 2021 gestart als medewerker HR en administratie bij Orchestra B.V. Het is een klein bedrijf en daardoor heb ik een breed takenpakket. Een greep uit mijn werkzaamheden is de ondersteuning van de administratie van onze klanten, het ondersteunen van de directie en HR-werkzaamheden en het verzorgen van diverse facilitaire taken.

Ik heb het geluk dat ik op kantoor mag werken. Hierdoor gaat het inwerken vlot en makkelijk. Ik kan snel even bij iemand langslopen voor vragen en we plannen ook elke week een vast moment in om de werkzaamheden en eventuele vragen te bespreken.

Hoe ben je er terecht gekomen?

Al zoekende op LinkedIn kwam ik deze vacature tegen bij ImpressiveGreenApple en later bij Orchestra. Op dat moment wist ik niet zeker of het om dezelfde vacature ging. Ik heb toen contact gezocht met ImpressiveGreenApple en informatie ingewonnen. Na mijn enthousiasme volgde er direct een intakegesprek en werd ik voorgesteld aan het bedrijf. Twee gesprekken later ben ik gestart.

Wat zou je nog willen bereiken in je loopbaan? Waar wil je naar toe?

Ik heb ervaring in de financiële branche, maar dat kan nog worden verdiept. Nieuwe dingen leer ik graag door learning on the job en daar is dit een goede plek voor.

Wat is je ervaring met ImpressiveGreenApple

Mijn ervaring met ImpressiveGreenApple is positief. Ik heb meerdere malen contact gehad met Marjolein de Zwart. Zij is heel toegankelijk en open en ik kon haar ook altijd bereiken. Zelfs op haar vrije dag. Een leuk informeel contact.

In het verleden ben ik ook door ImpressiveGreenApple bemiddeld, dus dit is de tweede keer dat ik een baan via jullie heb gevonden.